21.2.2013

Peilikuva


hanat,kotitaloudet,kukat,kukka,lavuaarit,luonto,päivänkakkarat,peilit,terälehdet,valokuvat,vessat

Välillä mä olen tosi tyytyväinen peilikuvaani. Miten paljon mä olenkaan laihtunut! Miten hienosti mulla näkyy pohje- ja reisilihakset kun teen näin!

Toisina päivinä olen tyytyväinen vaa'an lukemaan, mutta peilikuva ei miellytä. Tuossa on ylimääräistä, tuosta tursuu, tästä kun puristaa niin näkyy selluliittiä, tosta pitäisi saada pois, tisseissä sais olla lisää täytettä, voisko toi maha vaan vetäytyä, mun lantio ei kapene ehkä ikinä.

Tänään oli tyytymätön päivä, vaikka vaaka näytti vähemmän kuin öö... ainakin puoleen vuoteen. Onneksi mun ei tarvitse kulkea ilman vaatetta julkisilla paikoilla, vaan saan verhoutua vaatteisiin! Minä, kuten moni muu tässä painossa ja näissä projekteissa, näyttää vaan niin paljon paremmalta vaatteet päällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti