13.2.2013

Päivänvalo lisääntyy


iPhone Screenshot 1

Jos olet samanlainen päivänsäde kuin minä, niin haluat ehkä seurata päivänvalon määrää esimerkiksi Sunrise & Sunset -appsilla. Mulla on käytössä ilmainen lite-versio, joka kertoo GPS-sijainnin perusteella kunkin päivän auringonnousun ja -laskun ajat, päivänvalon keston sekä sarastuksen ja hämärän alkamisajat ja laskennallisen keskipäivän. Kalenterista voi tsekata minkä tahansa haluamansa päivän tiedot. Maksullisissa versisoissa on lisäherkkuja heavy usereille. Esimerkiksi tänään valoisaa aikaa on 8 h 58 min ja viikon päästä jo 39 minuuttia enemmän! Appsin voi ladata AppStoresta ja iTunesista.

Aiemmin lataamani Moves-appsin dumppasin, koska se vei liikaa akkua ja raportoi muutenkin turhan tarkasti siirtymiseni paikasta toiseen. Sen mittaamat kävelymatkat pitivät aika hyvin paikkansa, eli jos kaipaat askelmittaria, niin sitte tuo voisi olla sinulle hyvä.

Eilen oli kova syömisen himo, kiitos menkkojen :-/ Söin useamman palan mun herkkua, luomujälkiuunipaloja, ja tänä aamuna olikin sitten vatsa pömpöllään ja olo melko tukala :-Z Seuraavalle kerralle pitää varata vaikka porkkanoita, että on vielä järkevämpää mussutettavaa. Tai sitten ihan vaan kärsiä.

Olen muutamana iltana sammahtanut normaalia aikaisemmin, mikä on tietysti hyvä että tulee nukuttua tarpeeksi. Tosin olen sitten herännyt jo hyvissä ajoin ennen kelloa, tänäänkin viikkailin pyykkiä kun en keksinyt muuta hiljaitsa tekemistä nukkuvassa talossa. No onpahan sekin hoidettu :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti