19.2.2013

Mitä ajattelin tänään?

Ajattelin, että kun en syö herkkuja, saan syödä enemmän oikeeta ruokaa. Koin oikein ahaa-elämyksen tuon asian kanssa. Melkein kaksi kuukautta siinä menikin :-D

Huomasin, että olen alkanut kuivaharjata ihoa aamuisin ennen suihkua. Se auttaa tehokkaasti selluliittiin. Tai en mä tiedä poistaako se sitä, mutta ainakaan se ei näy, ja sehän oikeastaan riittää.

Luin uutta Fit-lehteä ja huomasin, että Lotta Backlund on laihduttanut 25 kiloa kolmessa vuodessa syömällä järkevästi. Painoa oli juttua tehdessä 80 kg ja pituutta sama kuin mulla 173 cm, tavoitteena tiputtaa vielä kymmenisen kiloa. Aion seurata hänen kehitystään jos vaan huomaan jossain juttuja. Ihastuin Lottaaan kun hän oli vetämässä aloittelevana stand up -koomikkona keikan jossain duunin jutussa arviolta 10 vuotta sitten. Silloin hän kertoi juttua, että kun kävi lenkillä niin reidet hinkkasi yhteen ja alkoi savu nousta :-D Mitä itseironiaa!

Muuten en oikein ihastunut Fit'iin, jotenkin liian pintaraapaisuja ne jutut, ja kun ovat osaksi käännöstä niin lokalisointi Suomeen puuttuu. Mulle ei tule mitään sporttilehtiä enkä osta niitä irtonumeroinakaan (tuon Fitin sain työkaverilta), mutta olisi kyllä kiva jos löytäisi jonkun hyvän. Vinkkejä?

1 kommentti:

  1. Minäkin kaipaisin hyviä lehtivinkkejä. Mulle tuli se Menaiset Sport ja KuntoPlus ja nyt mietin just tuota Fit-lehteä. Onkohan niitä edes muita?

    VastaaPoista