20.2.2013

Kiitos vaaka, kiitos minä!


Vaaka näytti virallisessa keskiviikkopunnituksessani 73,3 kg.  Se on -1,2 kg viime viikkoon ja -5,3 kg vuoden alkuun.

HAPPY HAPPY HAPPY :-)

Mä laitoin ton käppyrän näytille, koska mua itseäni aina kiinnostaa ihmisten painopäivityksissä se, mistä on lähdetty ja paljonko on tippunut ja missä ajassa. Siksi mulla on toi tikkerikin tossa ylhänä (joka muuten ei näyttää vain täydet kilot, ei osia). Ja vaikka luen päivittäin samoja blogeja, nämä asiat ei aina jää mieleen tai niitä ei ole kovin helppo blogista löytää.

Tavoiteviivani on 67 kilossa, mutta ultimate-tavoitehan mulla on se 65 kg. Hitaasti, mutta toivottavasti sitä varmemmin, se lähestyy. Tämän viikon ison tiputuksen uskon johtuvan kortisonikuurin loppumisesta ja sen myötä turvotuksen vähentymisestä. Vaikka aika hienosti mä sain painoa alas kuurin aikanakin siihen nähden, että yleensä se päin vastoin nousee.

Alan olla aika ruskettunut valohoidosta, ja ihmiset kyselee olenko ollut etelässä. Kerron käyväni valohoidossa, sillä jotenkin vierastan ajatusta näin värikkäästä solarium-rusketuksesta ja en halua että ihmiset ajattelee sen olevan sitä. Solariumissa ei sinänsä ole mitään vikaa, kävisin mielelläni itsekin talvisin muutaman kerran jotta saisin vähän väriä kalkkunanvaalealle iholleni, mutta tämä alkaa olla jo aika näkyvä ero vaaleaan suomalaiseen ihoon.

3 kommenttia:

  1. Onnea mahtavasta pudotuksesta!! :D

    Mä itekki oon ollu aikeissa laittaa jonkinmoisen käyrän omaan blogiin, mutta ei oo saanu aikaan vielä... ;)

    Mulla on menny nyt ihan huti, että miks käyt valohoidossa?

    VastaaPoista
  2. Kiitos :-) Mulla on ollut atooppista ihottumaa jota hoidetaan valohoidolla, olen ravannut siellä nyt neljä viikkoa kolmena aamuna viikossa, vielä yksi viikko jäljellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks mä aina laitan uuden kommentin enkä vastaa suoraan kommentoijalle :-o Blondi :-p

      Poista