23.2.2013

Puoliväli ylitetty

Onko toi mun vaaka? Onko toi tosiaan minä joka olen ton vaa'an päällä? Näenkö mä vielä unta? Mitä on tapahtunut?

72,5 kg

MITÄH?! Paino on ropsahtanut aimo harppauksen alaspäin jo toistamiseen tämän viikon aikana! Tänä aamuna tuntui ekaa kertaa siltä, että turvotukset on tiessään. Flunssan takia en ole päässyt liikkumaan, niin lihaksiinkaan ei ole varastoitunut mitään.

72,5 kg tarkoittaa, että matkaa on taitettu -6,1 kg ja sitä on jäljellä 5,5 kg. PUOLIVÄLI ON SIIS YLITETTY!

Kannatti jättää toissailtana lasten kanssa leivotut mokkapalat syömättä, ja kaikki ne herkut ennen sitä yli 50 päivän ajan. Edes sormia en nuolaissut leipoessa, koska en luota itseeni. Mieli teki. Ennen olisin syönyt yhden mokkapalan tuoreeltaan, toisen vielä illalla. Aamulla tottakai yhden ja töihin olisin vienyt myös. Illalla ilman muuta lisää, koska olisin tehnyt ison pellillisen ja siitähän riittäisi. Nyt tein puolikkaan annoksen pikkupellille, josta puolet laitettiin pakastimeen ja lapsille riitti kahdeksi kerraksi herkkua. Olen hyvin saanut iskostettua heillekin, että joka päivä ei ole hyvä syödä herkkua, ja sokerilliset kaakaomurot ja vanukkaat ovat harvinaisempia meidän ruokapöydässä. Huomaavat itsekin, että ne eivät pidä nälkää niin hyvin.

Tiiättekö mikä on vielä hyvä juttu? Että kun aloitin silloin kun aloitin, olen jo tässä. Jos olisin lykännyt aloitusta, niin sitä myöhemmin saavuttaisin tavoitteen. Kannattaa siis aloittaa heti, eikä odotella sopivaa maanantaita tai kuunvaihdetta!

1 kommentti: