7.2.2013

Poikkeuksellista!

Mä tein eilen jotain, mitä en ole tehnyt aikoihin, mutta sitä pitäisi tehdä usein. Eikä kyse ole nyt siivoamisesta :-D Vaan mä VENYTTELIN! Foam rollerin ja lacrosse-pallon avulla.


Foam roller

Lacrosse-pallo
Foam rollerilla, jota kutsutaan muuten myös pilatesrullaksi, lämmittelin lihakset ja lacrosse-pallolla hoidin mobbauksen. Sain pallon työkaverilta joka pelaa lacrossea, niitä voi myös ostaa jostain netistä - ainakin 150 kappaleen erissä :-p Pallo on kumia ja kova, pienempi kuin tennispallo, ja sen on hyvä kun se ei anna periksi vaan tunkeutuu lihaksen sisään - auts! Isompikin mies itkee kun tuollaisella manipuloidaan pakaralihasta :-D Mun isoimmat ongelmat on kyykyissä ja rintarangan liikkuvuudessa, ja noilla mä nyt sitä olen lähtenyt ratkomaan eri liikkeillä. Ekalla kerralla viikko sitten toi oli ihan kamalaa, nyt jo antoi periksi vähän paremmin eikä henki salpautunut ihan niin pahasti. Lisää tätä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti