14.3.2013

Onnettaren suosiossa

Ja miten suloisen pikkuonnettaren suosiossa olenkaan ollut - katso itse!

Voitin Voimaa iive! -blogin arvonnassa Fit-lehden kuuden kuukauden tilauksen, jee! Mä tykkään kierrättää lehtiä kavereitten kanssa, ja tota ei tulekaan kenellekään meille. Jotain irtonumeroita olen saanut työkaverilta luettavaksi.

Onnettaren suosiossa - tai sitten olen vaan niin supermielenkiintoinen B-) olin myös kun BodyCamp valitsi Lady Poweriin ryhmiä. Me haettiin ja päästiin mukaan! Saadaan puoleksi vuodeksi treeniohjelmat ja ruokavaliot. PT-tapaamisia on kaksi, ja niitä on mahdollisuus saada lisää. Ollaan ihan fiiliksissä, kiva lähteä porukalla painaa hommia! Puoli vuotta on just hyvä aika, kun siinä ajassa ehtii juurtua kunnolla uudet tavat. Mä olen aika kilpailuhenkinen, eli mua motivoi kovasti tämäntyppinen toiminta :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti