15.3.2013

Yksityinen kuntosali

Mun duunin sali on kuin yksityinen tai ihan oma sali, koska siellä on harvoin ketään, ainakaan silloin kuin mä käyn. Eli aamutuimaan. Tänään kävin pyöräilemässä 45 min kuuden jälkeen...

Miksi oi miksi mä en osaa nukkua kun saisi! Tänäänkin heräsin viiden jälkeen. Tietty sillä voi olla jotain tekemistä asian kanssa, että menen nukkumaan ysin aikaan ja nukahdan viimeistään kymmeneltä. Tuleehan siitä kuitenkin seitsemän tuntia unta.

Vaaka näytti tänään iloisesti 73,1 kg. Paino kävi pari viikko sitten 72,5:ssä, mutta sitten tuli särkylääkekuuri ja taas kerran - turvotusta. Miksi kaikki napit vaikuttaa mun painoon jollain lailla? No nyt pitäisi kyllä olla nuo turvotukset jo pois. Ja varmaan onkin, mutta vettä en ole saanut pariin päivään alas vanhaan malliin, kun olen istunut vähemmän omalla työpisteellä ja enemmän palavereissa. Ai niin ja viime perjantaina kävin siellä humpalla, siinä kyllä kalorit paukkui :-D

Pohkeet on tuhannen jumissa, olivat hyppynarun jälkeen ja rääkkäsin vielä keskiviikkona salilla - niinpä ne oikeesti vinkui eilen kun kävelin korkokengillä rappusia alas :-o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti