11.3.2013

45 treeniä, 40 tuntia


Kuva HeiaHeiasta
 Mulla on tänä vuonna jo 45 treeniä suoritettuna! Mulla yksi treeni on yksi treeni, eli lämmittely, toiminta ja venyttelyt on yksi kerta. Jotkut tykkäävät merkata nämä erikseen kolmeksi harjoitukseksi, mutta mulle riittää tämä tarkkuus. Kaikista en ole merkannut matkaa, esimerkiksi tuossa sisäpyöräilyssä on vain tämänaamuinen pyrähdys. Yhteensä yhdeksää lajia olen tänä vuonna tehnyt, ja vielä ainakin muutamia mm. uinti tulee ihan varmasti. Kun alkuvuoteen mahtuu kymmenen viikkoa, niin sehän tekee 4,5 treeniä per viikko - aika hyvin minusta!

Sairaspäiviä tähän vuoteen on mahtunut 17, mikä on mulle hyvin tyypillinen alkuvuoden määrä. Jostain syystä vuodenvaihteessa flunssat tarttuvat minuun ja tuovat pakollisia taukoja treenaamiseen. Fiilis on kuitenkin treenatessa ollut vahvasti plussalla :-D

1 kommentti: