14.7.2014

Miten sujui loppuelämän ensimmäinen päivä?

Eka päivä on lopuillaan. Miten meni? (Miksi se muuten useimmiten on maanantai?)

Kirjasin syömiset Kiloklubiin, niitä kertyi 1.434 kcal edestä. Peruskulutuksen voitaisiin olettaa olevan noin 2.000 kcal, jolloin vajeeksi jää noin 500 kcal. Liikunnalla kulutin tänään yhden crossfit-tunnin verran, mutta niitä en laske, vaan se on extraa. Aika jees!

Aamulla olin laiska ja söin puuron sijaan ruisleipää (päällä aamupalasulatejuustoa, salaattia ja tomaattia) - ihan vaan siitä syystä, että mun puuronkeittokuppi oli likaisena, enkä viitsinyt sitä pestä. Puuronkeittokuppi on Tupperwaren MicroPlus, en suostu keittämään puuroa lautasella mikrossa. Yhden annoksen keittäminen hellalla kattilassa tuntuu energiantuhlaukselta. Treenin jälkeen Dietmixin palautusjuoma ja lounaaksi salaatti eilisten fajitasten jämistä, välipalaksi mansikkarahkaa ja illalla salaattia raejuuston ja tomaatin kanssa ja kaksi home made -sämpylää. Piilotin niihin pellanvansiemenrouhetta ja käytin sämpyläjauhoja, niin tuli kovin kuitupitoisia. Iltapalalle ei sitten jäänytkään kaloreita syötväksi. Vettä olen tänään juonut monta lasia!

Olen pallotellut sykemittarin hankkimista pari vuotta. Tänään oikeasti otin asiasta selvää, ja eihän sellainen mulle riittävä malli maksa kuin vajaan 100 euroa. Nyt on päätettävä enää väri :-) Uskon, että sykemittari motivoi minua liikkumaan, kun näen kuinka paljon kaloreita kuluu. Toivoakseni saan huomenna haettua mittarin, sitten lisää siitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti