14.4.2013

Lorvailua

Tiedättekö sellaiset ihmiset, jotka menee salille mutta ei edes hikoile siellä? Tekee pikkupainoilla muutaman kerran ja lukee lehteä. Tai niin kuin viime viikolla yks mimmi, souti 10 min ja polki pyörää 5 min ja tadaa - treeni valmis! Lähti suihkuun ja taisi saunoa oikein pitkän kaavan mukaan, kun oli vielä meikkailemassa kun mä menin fillarointini jälkeen HIKISENÄ pesulle.

Tänään mä voisin ehkä treenata tolleen. Jos viitsisin. Mulla on ihan veto pois, ja tiedän kyllä miksi. Duuni vaatii nyt paljon, ja tulevina viikkoina vielä enemmän. Mä luultavasti löysäilen vielä kun voin. Mulla ei ole yhtään vara tulla kipeäksi, joten passasin eilisen ulkotreenin, koska satoi aika rapeesti vettä. Tänään en saanut lapsenvahtia.

Mutta heti huomenna mä menen aamusta salille! Ja taidanpa tehdä jotain ihan lihasjuttuja, enkä pelkkää aerobista, mikä sekin on tosi kivaa. Oikeestaan jopa kivempaa kuin laitteiden vemputtaminen. Irtoraudasta mä sen sijaan tykkään - yksinkertaisia asioita yksinkertaisille ihmisille ;-)

Olen koomaillut nyt kaksi päivää, syönyt mitä sattuu (en silti mitään herkkuja vaan normiruokaa) ja milloin sattuu. Mulla on oikeasti ollut pitkästä aikaa NÄLKÄ, koska en ole kiinnittänyt huomiota ruoka-aikoihin tai ateriaväleihin. Lorvailu tekee välillä tosi hyvää! Se on mun tapa osoittaa itselleni, että olen kapinallinen, edes mun omat säännöt ei koske mua B-) Tiedän, ihan outoa toimia näin, koska ihan itse siitä kärsin. Tai en kärsi, mutta mahdolliset seuraukset on yksin mun. Kaksi päivää lorvailua = tavoite saavutetaan kaksi päivää myöhemmin. Vaan mikäs kiire tässä, valmiissa maailmassa :-) Pitää välillä antaa kuminauhan joustaa.

1 kommentti:

  1. Tunnustan, mä olen tehnyt (ja teen varmaan tulevaisuudessakin) joskus noin! Jos ei millään huvittanut lähteä treenaamaan, päätin, että teen jotain edes 15 minuuttia ja menen sitten saunaan :) Yleensä innostuin kunnon treeniin, mutta joskus tökki liikaa. Ajattelin kuitenkin, että pääasia on että lähdin :)

    VastaaPoista