2.4.2013

Beestä Aahan


Naiset, uskon että jaatte tuntoni painonpudottamisen ärsyttävimmästä miinuspuolesta: tissit katoaa. Ne vaan häipyy, puf! Eikä tule takaisin. Miksi, oi miksi rasva just siitä lähtee missä sitä saisi olla?

Mun B on kutistunut A:ksi, ja mä joudun uusimaan buduaarini garderoobin. Urheiluliivitkin löpöttää edestä. Miksi ihmeessä ympärysmitta rintojen alta ei pienene samaa tahtia? Tarvitaan uusia liivejä tai silikonit.

En mä oikeesti silikoneja halua, koska rinnat on vain pienet, ei riippuvat. Ne on yksinkertaisesti vain kutistuneet. Ja mä olen aina tykännyt siitä että on pienet rinnat: voi nukkua mahallaan, juosta ja ratsastaa ilman että etumusta täytyy erityisen kovasti tukea. Raskaus- ja imetysaikana mulla oli peräti C:t, ja nehän oli ihan hirmuiset hinkit, kauheet daisarit. Ja tiellä.

Mutta kyllä mä ymmärrän niitä, jotka haluavat rintansa pienentää tai suurentaa. Mikäs siinä, erittäin henkilökohtainen asia. Jos ei miellytä ja asia on helposti korjattavissa, antaa mennä.

Ensi kesäksi ostan jotkut ihanat uudet bikinit, vaikka tuollaiset Tommy Hilfigerit. Topattuna.

Ai niin, olen mä liikkunutkin, eilen tunnin mobbaus ja tänään aamutreenit. Huomenna vois tehdä salilla yläkropan tai sitten aerobisen. Tai sit mä pidän vapaan.



2 kommenttia:

  1. Mä oon niin kateellinen. Mun hinkit. Kokoa DD/E riippuu liivien mallista ei sitten pienene millään. Ympärysmitta kyllä pienenee. Imetysaikana mulla oli F-kupit. Ne ne vasta hinkit oli. Jos ja kun saan 30 kiloa pois, niin aion käydä pienentämässä nämä juuri samasta syystä kuin sinäkin pienistä rinnoista pidät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän hyvin! Pienistä rinnoista ei oikeasti ole mitään haittaa, mutta isoista voi olla paljonkin harmia selälle ja ryhdille. Puhtia projektiisi!

      Poista