16.1.2013

11 asiaa minusta

Unohdin eilen haasteeseen vastatessani kertoa itsestäni 11 random-asiaa. Tässä ne tulevat :-)

1. Minulla on salibandyn toimitsijakortti.
2. Minulla on ABCE-ajokortti.
3. Olen suorittanut myös ompelukoneen ajokortin kolmannella luokalla :-D
4. Olen asunut ja työskennellyt puoli vuotta Kanadassa.
5. Leivon lasten synttäreille aina fantasiakakkuja.
6. Olen ikuinen hevoshullu, on ihana silitellä silkkistä turpaa <3
7. En voi sietää sanaa "maukas".
8. Suomenkielen kaunein sana on mielestäni "ohdake", ristiriitaisuutensa vuoksi: kaunis sana, mutta kasvi luokitellaan rikkaruohoksi.
9. Olen tuntenut aviomieheni 11-vuotiaasta saakka.
10.Minulla on aina pullo kuohuviiniä jääkaapissa - koskaan ei tiedä koska on aihetta juhlaan.
11. En kuitenkaan vielä tiedä mikä minusta tulee isona.

2 kommenttia:

  1. Mä vihaan sanaa ruokaisa :D mitä tolla sun ajokortilla saa ajaa? Mulla ei itelläni ole ajokorttia ollenkaan niin ei ole kerrassaan mitään hajua.

    VastaaPoista
  2. Ruokaisa on muuten kans kauhee :-D
    A = traktori ja moottoripyörä
    B = henkilöauto
    C = kuorma-auto kuormalla ja linja-auto tyhjänä
    E = perävaunu
    Eli tytöksi aika paljon kaikkea saan kuljetella :-D

    VastaaPoista