28.12.2012

Vali vali - ja pari lupausta

Valitusvaroitus.

Kävin alennusmyynneissä, en tosin a) etsinyt b) ostanut itselleni mitään. Mä en a) tarvitse b) halua ostaa mitään tavaroita. Vaatteita en viitsi ostaa NÄIN ISONA.

Nakkasin karkkia ja suklaata roskiin. Jos sitä on, se tulee syötyä. No en tietenkään kaikkea heittänyt pois.

Ja sit mä mietin, että pystyisikö ihminen olemaan vuoden syömättä suklaata? Ja vielä niin, ettei korvaa sitä muilla karkeilla? Karkkia mun ei koskaan tee mieli, mutta suklaata koko ajan.

Ja huomasin, että kun luen toisten blogeja näin joulun jälkeen, niin ei niistäkään oikein pontta saa, kun ovat repsahduksilla ja suklaakuvilla vuodatettuja.

Ja sitäkin mä vielä mietin, että vetäiskö paaston alkuvuodesta, niin sais tän ähmämässäyksen katkeamaan. Ja saunasiiderit/oluet jää kanssa juomatta, ihan turhaa lisäenergiaa. Kuohuviininkulutukseni luultavasti kasvaa :-D

Suklaansyönti vähenee NYT. Seuraavan kerran herkkuja 19.1. kun on kaverin hääjuhla. Ehkä kuolen siihen mennessä, mutta ei tää muuten lopu koskaan. Turhaan mä odotan 1.1. kun voisin aloittaa jo nyt.

Ylös, ulos ja pulkkamäkeen ja uimahalliin pulikoimaan lasten kanssa. Eteenpäin, sanoi mummo lumessa!
ajanviete,ihmiset,liikkeet,lumisade,mäenlasku,naiset,nautinnot,neulepipot,saappaat,sisärenkaat,talvi,teinit,valokuvat,vapaa-aika,villapaidat,ystävät

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti